- FIBRI sportruházat
- FIBRI ruházat 3XL, 4XL, 5XL,6XL méret
- Retro csíkos papucs
- Textil zsebkendő
- Textilzsebkendő díszdobozban
- Női fehérnemű, alsó, atléta
- Női harisnyanadrág, térdfix, bokafix
- Női ruházat Dédik, Nagymamák részére
- Női hálóing, női pizsama
- Vastag harisnyanadrág patent harisnya
- Gyógyzokni gumi nélkül szorításmentes
- ZOKNI
- Titokzokni pamut és antibakteriális zokni egyszínű
- Titokzokni mintás
- Női mintás zokni
- Vadász zokni téli zokni frottír zokni
- Női köntös plüss
- Férfi atléta, férfi alsó
- Férfi pizsama
- Férfi jéger alsó, slicces cica nadrág
- Női pulóver hosszú ujjú
- Férfi köntös
- Női leggings elasztikus pamut nadrág leggings
- Női leggings elasztikus pamut nadrágok
- ANDU szabadidő nadrág
- Tornacipő, tornanadrág, tornapóló
- Tornamez, tornanadrág lányoknak
- Gyerek atléta, fiú atléta, Fiú fehér ing
- Gyermek pizsama és gyermek köntös
- Gyerek harisnyanadrág
- Baba bélelt hálózsák ágyzsák
- Bébi ruházat, baba pléd, baby body
- AKCIÓS TERMÉKEK
- Harisnya mérettáblázat
- Bőr papucs
- Elasztikus hosszú nadrág
- Férfi extra méretek 3XL. 4XL, 5XL, 6XL
- Férfi mellény, kardigán
- Férfi póló
- Férfi ing
- Konyharuha, kötény, törölköző
- Lepedő, kispárnatok, nagypárnatok
- Ágyneműhuzat, kispárnahuzat
- Textil pelenka
- ZÁSZLÓ
- Zöld textilíák
- Egyéb kiegészítők
- Fibri méretezése
- Pamut póló méretek
- Gyermek méret
- Méretezés 3XL-4XL-5XL
A nyereményjáték szervezője:
Mucimpex Kft
Üzlet címe: Debrecen, Veres Péter utca 122.
Adószám: 11550815-2-09
Cégjegyzék szám: 09-09-004861, továbbiakban Játékszervező
A játékszabályzat a Játékszervező által üzemeltetett " Mucimpex" - Facebook közösségi oldalon meghirdetett nyereményjátékokra vonatkozik.
1. Nyereményjátékban résztvevők
1.1. A nyereményjátékban résztvehet minden Magyarországon állandó lakcímmel rendelkező 18. életévét betöltött természetes személy aki rendelkezik aktív közösségi oldallal.
1.2. A nyereményjátékban nem vehetnek részt a Játékszervező munkatársai és tisztségviselői.
2. A nyereményjáték időtartalma
2.1. Az adott nyereményjáték időtartalma és a nyereménysorsolás időpontja a nyereményjátékra való felhíváskor kerül meghírdetésre.
2.2. A nyereményjáték időtartalmán kívűl érkezett jelentkezéseket érvénytelennek tekintjük!
3. A nyereményjáték menete
3.1. A nyereményjáték pontos leírását a nyereményjátékra való felhívás tartalmazza, amely a Játékszervező közösségi oldalán kerül meghirdetésre.
3.2. A nyereményjátékban és a nyereménysorsoláson való részvétel feltétele a nyereményjátékban foglaltak pontos betartása pl.: MEGOSZTÁS+LIKE és feltétel továbbá a nyereményjáték határidejének pontos betartása!
3.3. A nyereményjátékból kizárással jár a nyereményjáték feltételeinek be nem tartása!
4. Nyereménysorsolás
4.1. A nyereménysorsolás a nyereményjátékban meghirdetett időpontban.
4.2. A nyereménysorsolás helyszíne a Játékszervező telephelye.
4.3. A nyerteseket a Játékszervező a nyereményjátékban szabályosan résztvevő játékosok közül véletlenszerűen sorsolja ki!
5. A nyeremény
5.1. A nyeremény a nyereményjátékra való felhívásban kerül meghatározásra!
5.2. A nyeremény a Játékszervező által forgalmazott termék vagy a nyereményjáték felhívásban meghatározott értékű ajándékkupon.
5.2. A nyeremény készpénzre nem váltható!
6. A nyertes értesítése
6.1. A nyertes értesítése a Játékszervező közösségi oldalán az adott nyereményjáték lezárását követően nyilvánosan történik.
6.2. A nyertes a nyilvánosságra hozatalhoz a nyereményjáték szabályzat elfogadásával hozzájárul.
6.3. Sorsolást követően a nyeremény sorsolás nyertese üzenetben vagy a mucimpexkft@gmail.com e-mail címen felveszi a kapcsolatot a Játékszervezővel, elküldi nevét, címét, telefonszámát!
6.4. A nyertes akkor jogosult a nyeremény átvételére ha a nyereményjáték szabályait hiánytalanul betartja, a sorsolás utáni eredményhirdetést követően 10 naptári napon belül felveszi a Játékszervezővel a kapcsolatot. Ha a nyertes nem jelentezik elveszti nyereményét, amit újra kisorsolunk!
6.5. Ha a nyertes felvette a kapcsolatot a Játékszervezővel, de 60 napon belül nem veszi át nyereményét, akkor azt elveszti és újra kisorsoljuk!
6.6. A nyertes a NYEREMÉNYT a Fáma Futár útján vagy személyes kiszállítással kapja meg.
7. Adatkezelés
7.1. Az adatok megadása és kezelése a nyereményjátékban való részvételhez szükséges, illetve a nyereményjátékban való részvétel feltétele.
7.2. A nyereményjátékban megadott adatokat a Mucimpex Kft kezeli.
7.3. Adatvédelmi tájékoztató elérhető: www.mucimpexruhazat.hu/adatvedelem weboldalon.
7.4. A nyereményjátékban való részvétel önkéntes és ingyenes!
7.5 A nyereményjátékban és nyereménysorsoláson résztvevő természetes személy feltétel nélkül, automatikusan elfogadja jelen nyereményjáték szabályzatot.
7.6. A nyereményjáték nyertese, hozzájárul, hogy a Facebook- profiljukhoz tartozó azonosító linket a Játékszervező minden további feltétel nélkül a Nyereményjátékkal kapcsolatban nyilvánosságra hozza.
8. A nyertes hozzájárul, hogy a nyeremény átvételéről készült képet, a Játékszervező a Mucimpex Facebook oldalán megossza.
9. A nyereményjátékra a magyar jogszabályok az irányadóak és a nyereményjátékon kialakuló jogviták kizárólagosan a magyar bíróságok joghatósága alá tartoznak!
Általános Szerződési Feltételek
Üdvözöljük a Mucimpex Kft által üzemeltetett webáruházban.
Jelen Általános Szerződési Feltételek továbbiakban: ÁFSZ tartalmazza a www.mucimpexruhazat.hu webáruházban elérhető szolgáltatások használatához szükséges tájékoztatást.
Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési és szállítási folyamatával kapcsolatban felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeken rendelkezésére állunk.
A szerződés nyelve: magyar
Jelen ÁSZF folymatosan elérhető a következő weboldalról: https://mucimpexruhazat.hu/aszf
Kérjük amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
A megrendelés rögzítésével a Megrendelő, továbbiakban Felhasználó kijelenti, hogy a megrendelt termék paramétereit elfogadja és igényeinek mindenben elegettevőnek ismeri el, a Mucimpex Kft Általános Szerződési Feltételeit továbbá adatkezelési elveit elfogadja.
A webáruház működésével, megrendeléssel és a kiszállítással kapcsolatban felmerülő kérdésekre az alábbiakban megadott elérhetőségeken állunk rendelkezésére.
A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:
- Szolgáltató adatai, információk
- Tárhelyszolgáltató
- Megvásárolható termékek bemutatása
- A kínált termékek kategória szerinti besorolása
- Árakra vonatkozó információ
- Rendelési információk ismertetése
- Rendelés menete
- Szállítási információk
- Házhozszállítással kapcsolatos információk, tudnivalók
- Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatban
- Személyes átvétellel kapcsolatos információ
- Egyéb információk
- Adatkezelési nyilatkozat ( rendeléshez szükséges adatok)
- Adatbeviteli hibák javítása
- Elállás joga
- Elállási jog gyakorlása
- Elállási nyilatkozat minta
- Cseregarancia, szavattossági igény
- Kellékszavatosság
- Termékszavatosság
- Panaszkezelés rendje
- Online vitarendezési platform
- Tárhelyszolgáltató elérhetősége, információ
- Egyéb rendelkezések
Szolgáltató adatai, információk:
MUCIMPEX KFT
4033 Debrecen
Veres Péter utca 122.
Adószám: 11550815-2-09
Cégjegyzék száma: 09-09-004861
Kibocsájtó cégbíróság: a Debreceni Törvényszék Cégbírósága
Szerződés nyelve: Magyar
Ügyfélszolgálat telefonszáma: 52/ 415 669
Ügyfélszolgálat hívható:
Hétköznapokon: Hétfő - péntek: 10 és 15.00 óra között
e-mail: mucimpexkft@gmail.com
Működési terület: Kizárólag Magyarországon!
Tárhelyszolgáltató:
KontorNet Bt.
9081 Győrújbarát, Fő utca 45.
e-mail: info@startuzlet.hu
Futárszolgálat:
GLS Hungária
2351 Alsónémedi
GLS Európai u. 2.
Telefon: +36 1 802 0265
E-mail: info@gls-hungary.com
Csomagautomata, mint átvételi hely:
FOXPOST
FoxPost Zrt.
3300 Eger
Pacsirta utca 35 A
Telefon: +36 1 999 0369
Alapvető rendelkezések:
A jelen szabályzatban nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen Szabályzat értelmezésére a magyar jog az írányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. (Elker. tv.) törvény valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II/26.) Korm. rendelet vonatkozó rendelkezéseire. a vonatkozó jogszabályok kötelező rendelkezései a felekre külön kikötés nélkül is írányadóak.
A jelen szabályzat 2019. február 14. napjától hatályos és visszavonásig hatályban marad. A Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a szabályzatott. A módosításokat a Szolgáltató azok hatályba lépése előtt 11 (tizenegy) nappal a weboldalon közzéteszi. Felhasználókra a weboldal használatával kapcsolatos valamennyi szabályozás automatikusan érvényes.
Szolgáltató fenntart magának minden jogot a weboldal, annak bármely részlete és azon megjelenő tartalmak, valamint a weboldal terjesztésnek tekintetében. Tilos a weboldalon megjelenő tartalmak vagy azok bármely részletének letöltése, elektronikus tárolása, feldolgozása, értékesítése a Szolgáltató írásos hozzájárulása nélkül.
Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:
A webáruház kínálatában lévő termékek a bal felső sarokban a "Termékek" gombra kattintva azonnal elérhetőek
- FIBRI sportruházat, női-, férfi-, divat ruházat, hálóruházat, fehérnemű, harisnya, zokni, zászló, papucs, tornacipő, gumicsizma, lakástextíl, textíl pelenka, bébiruházat, gyermek ruházat, egyéb kiegészítők..
A webáruházban megjelenített termékek kizárólag online rendelhetőek meg. A termékeknél feltüntetett árak forintban vannak megadva, tartalmazzák a törvényben előírt 27% Áfa-t, de nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját!
A webáruházba a Szolgáltató feltünteti a termék nevét, cikkszámát a termék leírását, árát és a termékekről fotót jelenít meg. A termékek adatlapján megjelenített képek színhatásban kicsit eltérhetnek a valóságtól.
Amennyiben akciós ár kerül bevezetésre, Szolgáltató teljes körűen tájékoztatja a Felhasználókat az akcióról és annak időtartalmáról.
Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a webáruház felületére, különös teknitettel a nyilvánvalóan téves, esetleges rendszerhiba miatt megjelenő 0 Ft-os vagy 1,-Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vásárló elállhat vásárlási szándékától. Jelentős eltérésnek minősül - a hazai bírói joggyakorlatnak megfelelően - az adott termék vagy szolgáltatás piaci értékétől akár pozítív- akár negatív írányban minimum 50% történő eltérés. Tájékoztatjuk azonban a Vásárlókat, hogy a feltünő értékaránytalanság a PTK. 6.98 § fogalmát a törvény nem határozza meg.
Hibás ár esetén feltünő értékaránytalanság áll fenn a termék valódi és a feltüntettet ára között, amit egy átlag fogyasztónak is azonnal észlelnie szükséges. a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény ( Ptk.) alapján a szerződés a felek akaratának kölcsönös és egybehangzó kifejezésével jön létre. Amennyiben a felek nem tudnak megállapodni a szerződéses feltételekben, azaz nincs meg a felek akartatát kölcsönösen és egybehangzóan kifejező nyilatkozat, abban az esetben nem beszélhetünk érvényesen létrejött szerződésről, amelyekből joggok és kötelezettségek fakadnának. Ennek alapján a hibás/ tévesen visszaigazolt megrendelés semmis szerződésnek tekintendő.
A megvásárolható termékek kategóriák szerint:
- Fibri ruházat
- Fibri ruházat 3XL, 4XL, 5XL
- Retro csíkos papucs
- Akciós termékek
- Zokni
- Női póló, leggings
- Női fehérnemű
- Női hálóruházat
- Női harisnya, térdfix, bokafix
- Dédik, nagymamák részére
- Férfi póló, ing
- Férfi fehérnemű
- Férfi pizsama
- Férfi extra méretet 3XL,4XL,5XL
- Textíl zsebkendő
- Klumpa, papucs
- Gyermek ruházat
- Egyéb kiegészítők
- Zászló
- Iskolai felkészülés
- Textíl pelenka
- Bébi ruházat
- Ágyneműhuzat
- Lakástextíl
- Bányász gumicsizma
Árak:
A termékek mellett feltüntetett ár forintban értendő eladási ár, amely tartalmazza a törvényben előírt 27%-os Áfa-t, de a házhoz szállítás díját nem tartalmazza. Külön doboz díjat és csomagolási díjat nem számítunk fel.
Rendelési információk:
Kétféle mód közül választhat:
- Regisztráció nélkül vagy
- Regisztrál a webáruházba
1. Webáruházunkban regisztráció nélkül is vásárolhat. Ebben az esetben a megvásárolni kívánt terméket vagy termékeket helyezze a kosárba, a Szállítási mód és Fizetési mód kiválasztása után a - Megrendelés folytatása - gombra kattintva kéri a rendszer az adatokat, mely adatok a következőek:
Név
E-mail cím
Telefonszám
Számlázási adatok:
Név: Vezetéknév és Keresztnév
Cégnév ( ha céges felhasználó)
Adószám ( ha céges felhasználó)
Írányítószám
Város
Közterület neve
Ház szám
Emelet, Ajtó
Amennyiben szükséges adószám megadása! Kérjük amennyiben Cég, vállalkozás nevére kéri a számlát ne felejtse el beírni!
Szállítási adatok - ha eltér a számlázási címtől külön is megadható
Megjegyzésbe bármilyen üzenetet írhat ami a rendeléssel kapcsolatos!
Az adatok megadását követően a - Megrendelés - gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését.
2. Felhasználó regisztrál a webáruházunkba. Amennyiben későbbi vásárlása alkalmával csak a kosár tartalmát szeretné összeállítani célszerű regisztrálni webáruházunkban.
Megjegyzésbe bármilyen üzenetet írhat ami a rendeléssel kapcsolatos!
Ügyeljen az adatok pontos megadására!
Telefonszám, e-mail cím - a rendelés végén mindig ellenőrizze, mert csak a helyesen megadott adatok alapján tudjuk Önt elérni!
A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9 -15 óráig.
A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívűl is van lehetőség a megrendelés leadására a nap 24 órájában. Amennyiben a megrendelés leadása 7 óra után vagy munkaidő lejárta után történik, akkor az azt követő napon kerül feldolgozásra.
A pontatlanul megadott adatokkal nem tudjuk a csomagot feladni!
Ha rosszul adja meg a lakcímet, szállítási címet, csomag átvételi helyet, telefonszámot, e-mail címet nem tudjuk a csomagot a szállító partnereinknek átadni!
Próbáljuk felvenni a kapcsolatot a pontos adatokra vonatkozóan, de ha Ön nem működik együtt és nem válaszol a megkeresésre 5 napon belül kénytelenek leszünk a rendelést törölni!
Rendelés visszaigazolása:
Ügyfélszolgálatunk minden esetben a megrendelés elküldése után azonnal automata e-mailben visszaigazolást küld a Felhasználó részére a rendelés beérkezéséről.
Az első kiküldött e-mail egy automata visszaigazolás a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről!
Szállítási határidő: 2 - 8 munkanap.
Amikor megkezdjük az Ön rendelésének feldolgozását arról az alábbi emailt küldjük: a megrendelés feldolgozás alatt
A kiküldött e-mail tartalmazza a megrendelés számát, megrendelés dátumát, a megrendelő ( Felhasználó) által megadott adatokat: megrendelő neve, pontos cím ( írányító szám, város, utca/út/köz, házszám, emelet, ajtó), telefonszám, a számlázási és szállítási információkat: eltérő cím esetén külön is megadhatja a nevet és címet, a kiválasztott fizetési módot, a termék nevét, árát, mennyiségét a szállítási költséget és a fizetendő végösszeget.
Amikor az áru össze van készítve és becsomagoltuk, átadtuk a futárszolgálatnak, az Ön részére az alábbi emailt küldjük: szállítás alatt
Az alábbi feltételek teljesítése esetén.
Előreutalás:
Amennyiben fizetési módnak az előreutalást választotta utalás előtt minden esetben várja meg visszajelzésünket. Semmi esetre se utaljon azonnal a rendelés leadása után. Várja meg kollégánk visszaigazoló e-mailjét.
Utaláskor a megjegyzésbe tüntesse fel a rendelés számot vagy az e-mailben kapott számla számát!
1. Szolgáltató a megrendelt terméket a vételár számláján történő jóváírása után adja át a futárnak és a Vásárlót (Felhasználó) e-mailben tájékoztatja a szállítás napjáról.
2. Szolgáltató a megrendelt terméket a vételár számláján történő jóváírása után elhelyezi a FOXPOST automatába.
Személyes átvétel:
Kérjük a rendelés leadását követően várja meg amíg kollégánk értesíti Önt, hogy átvehető a termék.
Ammenyiben megrendelése leadásakor a személyes átvételt választotta, és a termékeket összekészítettük az Ön részére az alábbi emailt küldjük: Személyesen átvehető - és telefonon egyeztettjük az átvétel időpontját! Az alábbi telefonszámokon a rendelkezésére állunk. Elindulás előtt érdeklődni a 06 52 415 - 669 vagy a 06 30 928 98 32 telefonszámokon.
Átvétel helye: Mucimpex Kft
MUCIMPEX RUHÁZAT - Nagykereskedés, üzlettel rendelkezünk van méret próbálási lehetőség!
Debrecen, Veres Péter utca 122.
1997. március 1-től ezen a helyen van a nagyker üzlet.
A lakossági kiszolgáláshoz áttértünk az online értesítésre a webáruházon keresztül!
Átmeneti készlethiány tájékoztató:
Ha az árucikkből készlethiány lépne fel és a szállítási határidő hosszabb arról 8 munkanapon belül e-mailben értesítjük.
Lehetőség van a webáruházban jelenleg nem elérhető méreteket is megrendelni, a rendelési idő: kb. 3 - 10 hét.
Amennyiben kifutó temékből szeretne rendelni mindenképpen telefonon érdeklődjön előtte, mert nagyon ritkán előfordulhat, hogy az adott terméket valaki éppen az üzletben próbálja!
Amennyiben a termékek méretezésében segítségre van szüksége, kérjük telefonon vagy e-mailben jelezze és szívesen segítünk.
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a webáruházunkban, minimum leadható rendelési érték bruttó 1000 Ft azaz egyezer forint!
Rendelés menete:
1. Felhasználó a regisztrációját követően bejelentkezik a webáruházba/ vagy regisztráció nélkül is megkezdheti a vásárlást A kezdőlapon bal oldalt legfelül a termékek ikonra kattintva elérhetőek a webáruház termékei.
2. Felhasználó a megvásárolni kívánt terméket ha méret és szín alapján kiválasztotta, és beállította a megvásárolni kívánt termék darabszámát a " Kosárba helyezés" gombra kattintás után, kétféle lehetőségből választhat:
- Ha nem szeretne további terméket vásárolni, kattintson a "Megrendelés" gombra. Ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A "Törlés" gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. Ha módosítani kívánja a megvásárolni kívánt db számot, a mennyiség módosítását követően kattintson a " Kosár frissítése" gombra.
- Amennyiben szeretne további terméket a kosárba helyezni a " Még válogatok tovább" gombra kattintva teheti és folytathatja a vásárlást
a Felhasználó bármikor megtekintheti a kosár tartalmát a "kosár" ikonra kattintva (jobb felső sarokban található).
Itt még módosíthatja a kosár tartalmát:
Mennyiség módositása vagy termék törlése után kérjük kattintson a " Kosár frissítése " gombra! Így a kosár az összegzés értéket mutatja!
3. Amennyiben webáruházunkba meghatározott időpontban Akció van hirdetve vagy rendelkezik általunk kiküldött kuponkóddal a "Kosárfrissítése" gombra kattintva, kérjük írja be a kuponkódot és kattintson az " ÉRVÉNYESÍTÉS" gombra!
Érvényes kupon esetén - láthatja a csökkentett végösszeget és a kedvezmény mértékét.
Következő lépés: a "Megrendelés" gombra kattintva a Felhasználó kiválasztja a szállítási módot.
4. Szállítási mód választás:
- Házhozszállítás GLS futárral
- GLS Csomagpontra
- FOXPOST automatába vagy
- GLS automatába
- Magyar Posta házhozszállítás
- MPL Postapontra
- Személyes átvétel
A megfelelő szállítási mód kiválasztása előtti gomb - a kiválasztás gomb erre kattintva tud tovább lépni.
Számlázási és Szállítási cím megadása: Eltérő számlázási cím és szállítási cím megadására is van lehetősége.
Amennyiben vállalkozása részére kéri a számlát ne feledje az adószámát is beírni!
Kérjük ügyeljen az adatok pontos megadására!
5. Felhasználó ezt követően majd kiválasztja a fizetési módot, melynek típusai a következőek:
- Fizetés utánvétellel: Amennyiben a megrendelt termék(ek) GLS futárszolgálattal kerül kiszállításra, lehetőség van arra, hogy a Felhasználó a megrendelés végösszegét a futárnak teljesítse készpénzben vagy bankkártyával a megrendelt termék(ek) átvételekor.
- Fizetés előreutalással: Felhasználó a megrendelt termék(ek) ellenértékét a visszaigazoló e-mailben kiküldött számlán feltüntetett bankszámlára 3 napon belül köteles átutalni. Az összeg a Szolgáltató bankszámláján történő jóváírását követően a Felhasználó jogosult a termék(ek) általa meghatározott módon történő átvételére.
- Fizetés GLS csomagponton a csomag megrendelésénél az átvételi GLS CsomagPont kiválasztásakor a cím mellett már jelzi ha kizárólag bankkártyával lehet fizetni!
- Fizetés GLS automatába: Az utánvét összegét az automatába kizárólag bankkártyával tudja kifizetni!
- Fizetés FOXPOST automatába: Az utánvét összegét az automatába kizárólag bankkártyával tudja kifizetni!
Amennyiben 18 000 Ft feletti összegben vásáról webáruházunkból, a fizetési módnál a rendszer felajánja a - díjtalan házhoz szállítást 18 000 Ft felett- , ebben az esetben kérjük ezt bejelölni!
Amennyiben a csomag súlya a 2 kg-ot meghaladja a szállító partner felárat számol!
- Magyar Posta házhozszállítás utánvét fizetés esetén a Postai kézbesítőnek készpénzzel vagy Bankkártyával lehet fizetni.
- MPL Postapont a szállítási mód kiválasztásakor a rendszer jelzi a cím mellett a nyitvatartási időt és a kizárólag bankkártyás fizetést vagy kizárólagkészpénzes fizetést!
- Személyes átvétel esetén:
- Fizetés készpénzzel: - személyes átvétel esetén.
- Fizetés bankkártyával: - személyes átvétel esetén.
Továbblépés a "Megrendelés folytatása" gombra kattintva
6. A vásárlással kapcsolatos adatok megadása:
- Ha korábban már vásárolt nálunk és már regisztrált akkor válassza a
"Belépés e-mail címmel" gombot - itt be tud lépni az e-mail címe és jelszava segítségével
- Ha nem szeretne regisztrálni akkor kérjük adja meg adatait, hogy a megrendelés kiszállítását teljesíteni tudjuk.
Az alábbi adatokat kötelező kitölteni - az adatokra a számla kiállításához és a csomag kiszállításhoz van szükség!
E-mail cím
Telefonszám
Név: Vezetéknév, Keresztnév
Cégnév ( ha van)
Adószám ( ha céges vásárlás)
Irányítószám
Település
Utca, házszám
Emelet, ajtó
Ha a szállítási és számlázási adatok megegyeznek ( a jelölőnégyzet bejelölése!)
Eltérő számlázási és szállítási cím esetén ezen adatokat külön - külön kell megadni - a jelölőnégyzetbe 1x kattintva.
Kérjük ellenőrizze az elérési adatok pontos megadását, mert rosszul megadott e-mail cím, rossz telefonszám esetén nem tudjuk a visszaigazolást teljesíteni és a csomagot elküldeni!
Amennyiben elgépelte az adatait, próbáljuk Önnel felvenni a kapcsolatot, de ha 5 napon belûl nem reagál a megkeresésre a rendelést töröljûk! Hiányosan megadott adatok: név, cím, telefonszám, email cím esetén nem tudunk csomagot elküldeni!
7. Ha szeretne értesítést kapni webáruházunk aktuális ajánlatairól, kérjük itt jelölje be!
8. Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztató elovasása után az adatkezelési tájékoztató elfogadása -
Kérjük fogadja el a vásárlási feltételeket miután megismerte annak tartalmát ( a jelölőnégyzet bejelölése).
Ha szeretne az újdonságokról e-mailt kapni, Kérjük az Adatkezelési tájékoztató elolvasása után a jelölő négyzet bejelölésével elfogadta
9. Megrendelés elküldése:
Az adatok megadása után a - "Megrendelés" - gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, illetve megjegyzést is írhat a megrendeléssel, szállítással kapcsolatban.
10. A megrendelés elküldését követően azonnal a megadott e-mail címre visszaigazolást kap a megrendelés rendszerünkbe történő beérkezéséről.
11. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az első kiküldött e-mail csak egy automata visszaigazolás. Ha nem találja beérkezett levelei közt a visszaigazolásunkat, kérjük ellenőrizze a Spam levelek között.
12. Rendelés visszaigazolása: Beérkezett megrendelését feldolgozás után 24 - 48 órán belül egy második e-maiben visszaigazoljuk.
A szerződés akkor jön létre, amikor a Szolgáltató az elöző pontban megnevezett visszaigazolást, e-mailt követően egy újabb e-mailben értesíti a Vásárlót a megrendelés várható teljesítéséről.
Amennyiben a beérkezett üzenetek között nem találja a visszaigazolást, kérjük ellenőrizze a SPAM levelek között is!
Szállítási információ:
A megrendelt terméket az alábbi módon tudja átvenni:
- Utánvételles házhoz szállítással - kizárólag Magyarországon belül, vagy
- Előreutalással történt fizetés után házhoz szállítással - kizárólag Magyarországon belül, vagy
- Előreutalással történt fizetés után a kiválasztott GLS csomagponton is átvehető, vagy MPL Postaponton.
- Utánvét fizetési lehetőséggel, a kiválasztott GLS csomagponton vagy GLS Csomagautomatába vagy MPL Postaponton.
- Előreutalással történt fizetés után FOXPOST automatában
- Utánvét fizetés bankkártyával a FOXPOST automatáknál
- Személyes átvétel - előre egyeztetett időpontban napszaknak megfelelően ( példa: kedd délelőtt 12-óráig vagy csütörtökön délután 12 óra után ) Fontos egyeztetni, mivel a csomagokat a Postára és a FOXPOST automata is el kell szállítanunk!
Csomagátvétel a GLS csomagPontokban:
GLS SMS-ben és/ vagy e-mailen értesíti Önt, amikor megérkezett a csomag a kiválsztott GLS CsomagPontba.
A csomagot az értesítést követő munkanaptól számítva 5 munkanapon belül veheti át csomagszámmal és érvényes személyi okmány felmutatásával.
Csomagautomatákba is szállítunk!
a FOXPOST automatákba is szállítunk!
Csomagátvétel a FOXPOST automatából:
szállítási idő: 2- 5 nap is lehet, a csomagot a FOXPOST értesítéstől számított 3 napon belül tudja átvenni az automatából!
MPL Postaponton mindig a megrendelés leadásakor illetve a Magyar Posta által kiküldött tájékoztató/ értesítő e-mail szerint!
Személyes átvétel:
- Személyesen a Debrecen Veres Péter utca 122. szám alatt - kizárólag telefonon előre egyeztetett időpontban! Keddtől- csütörtökig!
Érdeklődni tud az alábbi telefonszámokon:
52/ 415 669 vagy mobil: 06 30 9289 832
Házhozszállításal kapcsolatos információk, tudnivalók:
A megjelenített árak forintban értendőek!
Házhoz szállítás díjszabása:
A szállítás díja a bruttó 18000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén az ország egész területén INGYENES! A 18000 Ft alatti rendelés esetén a termék árán felül szállítási díjat kell fizetni: a rendelések szállítási költsége utánvéttel együtt 2100 Ft. 2 kg -ig!
Szállítási díj ha a rendelés kifizetése előre utalás esetén 1750 Ft bruttó 18000 Ft rendelési összegig, e felett ingyenes!
GLS Csomagpontra rendelés előre utalással 1500 Ft, 15000 Ft felett ingyenes a szállítás!
GLS CsomagPontra rendelés utánvét fizetési lehetősséggel 1500 Ft.
GLS Automatába uánvét fizetéssel 2500 Ft.
FOXPOST automatába rendelés utánvét fizetéssel 1380 Ft.
FOXPOST automatába rendelés, előre utalást választva 1140 Ft.
A megrendelt terméket a szállítási költséggel együtt a csomag átvételekor a GLS futárnak vagy a GLS CsomagPonton kell készpénzzel vagy bankkártyával kifizetni.
Házhozszállítás kizárólag Magyarország területén!
A szállítást az Ön által megadott címre a GLS Futárszolgálat szállítja.
Az e-mail cím és telefonszám is fontos a csomag feladáshoz kérjük ellenőrizze le, hogy pontosan írta be és nincs elírás!
A szállítási díjat bruttó 18 000.- Forint feletti rendelés esetén mi fizetjük a 2 kg alatti csomagra!
Amennyiben a megrendelt áru nem éri el a 18000- Ft-ot úgy a szállítási költség utánvétellel együtt: 2100.- Ft az 2 kg-ot meg nem haladó súlyig.
Amennyiben a megrendelt áru nem éri el a 18000.- Ft-ot úgy előre utalás esetén a GLS szállítási díja: 1750.- Ft .
GLS Csomagpontra szállítási díj: 1500 Ft
vagy GLS automatába előre utalással a szállítási díj 2100 Ft, 2 kg súlyig!
Az 5 kg súly korlát itt nem érvényes, mivel a 15000 Ft feletti rendelés szállítási díját cégünk fizeti!
Házhoz szállításnál a számlát a megrendelt termékkel együtt a csomag tartalmazza!
Ha a csomag 2 kg feletti a szállító Partnerek többlet felárat számolnak fel!
Magyar Posta házhozszállítás díja 3990 Ft
MPL Postapont díja 2990 Ft.
A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítése után minden költséget tartalmaz!
A kiszállítás munkanapokon 8 és 17 óra között történik.
Ezért kérjük olyan szállítási címet adjon meg ahol a várható kézbesítés napján elérhető, illetve azt a telefonszámot adja meg ahol a Futárszolgálat tájékoztatni tudja a kiszállításról.
A csomag tartalmát mindig a futár előtt ellenőrizze!
Amennyiben a csomag tartalma sérült, vagy hiányos kérje jegyzőkönyv felvételét. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Amennyiben napközben nincs ideje a futárt várni úgy kérheti GLS pontra vagy GLS automatába is a csomagot vagy FOXPOST automatába is vagy MPL Postapontra!
Ha nem veszi át a csomagot és az VISSZA A FELADÓNAK felírattal visszaérkezik nem áll módunkban újra kiküldeni, mivel a szállítási díjat 2x már kifizettük !
Személyes átvétellel kapcsolatos információk:
A koronavírus járvány alatt 2020.május 4-től újra van lehetőség a személyes csomagátvételre Kedd - szerda- péntek: 10 és 15 óra, csütörtökön 9.30 és 17.30 óra között - telefonon egyeztetjük!
Amennyiben a személyes átvételt jelölte be a megrendelésnél. A megrendelt terméket a Debrecen, Veres Péter utca 122. szám alatt akkor tudja átvenni, ha a következő e-mailt kiküldtük - személyesen átvehető. Akkor a csomag össze van készítve és telefonon előre egyeztetjük a csomag átvételét!
A megrendelt termékekről az átvételkor számlát állítunk ki.
A fizetés módja:
- készpénz vagy
- bankkártyás fizetés: - Fizetési pont - egyszerűen kártyával POI Terminálon
Master Card Maestro Visa Visa Electron bankkártyával Pay
- előreutalás:
Amennyiben az előreutalást választotta, a számlát, már a rendelés feldolgozásakor megkapja e-mailben és amennyiben átutalta a végösszeget utána telefonon időpontot egyeztetünk Önnel a csomag átvételéről! Fontos a méret miatt is!
Ingyenes visszaküldés a FOXPOST automatába - a visszaküldés díját a Mucimpex Kft fizeti!
Ha nem jó a megrendelt méret vagy szín vagy nem tetszik a megrendelt termék egyszeri alkalommal a visszaküldés költségét átvállaljuk.
Termék visszaküldés menete:
mucimpexkft@gmail.com e-mail címre jelezze visszaküldési szándékát.
A FOXRETURN Szolgáltatást igénybe veheti
Regisztráljon a FOXPOST oldalon, ha még nem regisztrált.
Ha létrehozza a saját fiókját, a listából válassza a cégünket. Alias nevünk:
MUCIMPEX KFT
mucimpexruhazat.hu
A FOXPOST-tól kapott kóddal elhelyezheti a csomagot az Önhöz legközelebbi FOXPOST automatába.
Amennyiben nem szeretné használni a FOXPOST automatát a csomag visszaküldéshez. Akkor bármelyik csomag küldést válaszhatja a visszaküldés díja Önt a Megrendelőt / Vásárlót terheli.
Ha nem kér termékcserét, a visszaküldött termék/ek árát az Ön által megadott bankszámla számra a csomag visszaérkezését követően 5 munkanapon belül cégünk visszautalja Önnek!
Postai rózsaszín csekken kizárólag akkor tudjuk visszafizatni a termék árát ha a megrendelő vállalja a posta díjszabása szerint a postai költség díját!
Termék csere:
Egyszeri alkalommal amennyiben a FOXPOST automatába küldi vissza a terméket e szállítási díjat a MUCIMPEX KFT fizeti!
Adatkezelési nyilatkozat:
A megrendelés elküldéséhez, rögzítéséhez szükséges , a megrendelő által megadandó adatok:
- név: Vezetéknév, Keresztnév
- e-mail cím
- telefonszám
- írányítószám
- település
- utca
- házszám
- emelet, ajtó
Eltérő számlázási és szállítási cím esetén ezen adatok külün- külön is megadhatóak számlázási címre és a jelölő ikon /kis pipa/ szállítási címre vonatkozóan is.
Regisztrált fiókba tartozó megrendelésekhez az alábbi adatok kerülnek rögzítésre és tárolásra:
- eddigi vásárlások : azonosító, megrendelés dátuma, végösszeg, rendelés állapota, megrendelt termékek listája a termékek cikkszáma, darabszáma, egység ára
- kedvenc termékek listája / amennyiben a regisztrációt követően belépett és elhelyezett kedvencek közé termékeket/
- regisztrációhoz tartozó belépési adatok: e-mail cím, és jelszó - titkosított formában.
A korábban megadott számlázási és szállítási adatok módosításának lehetősége.
Adatbeviteli hibák javítása:
Két féle módon van lehetősége a Felhsználónak:
1. A megrendelés véglegesítése és elküldése előtt. A Felhasználó az által bevitt adatokat vagyis az adatbeviteli hibákat a rendelés bármely szakaszába még a megrendelés Szolgáltató részére való elküldése előtt, bármikor lehetősége van javítani a Webáruházban, pl. a termék törlése a kosárból a "Törlés" gombra kattintva, fizetési mód javítására, számlázással, szállítással megadott adatok helyesbítésére is van lehetősége.
2. Amennyiben a megrendelés elküldése után észleli, hogy hibás adatokat adott meg, minél hamarabb jelezze azt munkanapokon az ügyfélszolgákatunkon a 06 52 415 669 telefonszámon 10 és 16 óra között vagy a mucimpexkft@gmail.com e-mail címen.
Egyéb információ:
Mennyi idő beszerezni a terméket ha megrendelem?
A webáruházba feltöltött termékek, az itt választható szín és méret saját raktár készleten vannak, megrendelés esetén a termékek 90%-t azonnal szállítjuk.
Ha a megrendelt termékből átmeneti készlet hiány lépne fel és a szállítási határidő hosszabb arról 3 munkanapon belül e-mailben értesítjük. Kérjük vegyék figyelembe, hogy a péntek 14 óra után vagy hétvégén leadott rendelést!
Mikor kell leadnom a rendelést, hogy a leggyorsabban megkapjam?
Ha reggel 7 óráig beérkezik a rendelés, akkor másnap reggel át tudjuk adni a futárnak kivéve ha valamelyik szolgáltató renszerében műszaki hiba lépne fel!
Ha a rendelés délután 16 óra után érkezik, akkor a rendelés másnap kerül feldolgozásra így a csomag kézbesítése várhatóan a rendelés leadásától számított 2 munkanap!
Nem jó méretet rendeltem, hogyan tudom kicserélni?
Amennyiben nem megfelelő a méret vagy nem tetszik a termék színe, fazon vagy alapanyag és szeretné azt kicserélni. Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot a
mucimpexkft@gmail.com e-mail címen, vagy a 06 30 92 89 832 telefonszámon.
A termék visszaküldésének postai költsége a Felhasználót (Megrendelőt) terheli. A kicserélt termék szállítási díját a Szolgáltató - azaz a Mucimpex Kft fizeti!
A csomagot visszaküldheti egyénileg, bármely módon tudunk visszáru csomagot fogadni vagy
ha a GLS Futárszolgálat és a FOXPOST automata kényelmi csere csomag szolgáltatását szeretné választani ennek aktuális díjáról, mindig e-mailben érdeklődjőn, amikor a termék cserét kéri!
Koronavírus-járvány alatti info:
A webáruházban megrendelt termék(ek) személyes átvételnél 2021.07.03-tól nagyker üzletünkben a 365/2021 (VI.30.) Kormányrendelet értelmében a maszk viselése nem kötelező megszünt a tíznégyzetméter/vásárló szabály és a távolságtartásra vonatkozó szabályozás is megszüntetésre került!
Elállás joga:
Távollévők között kötött szerződésről szóló 45/2014 ( II.26. ) Kormányrendelet értelmében a Vásárlónak jogában áll a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül a vásárlástól elállni. A visszaküldés költsége a Vásárlót terheli. A visszaküldött áru ellenértékét az Szolgáltató a csomag kézhezvételétől számított 14 napon belül köteles visszajuttatni a Vásárlónak.
Az ellenérték visszajuttatása átutalással történik a Vásárló által megadott számlára!
A Felhasználó elállási jogát gyakorolhatja az erre vonatkozó egyértelmű nyilatkozatával, vagy a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 2. mellékletében meghatározott nyilatkozat minta útján.
Felhasználó a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja között időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.
Elállás estén az Eladó az átvett vételár, szolgáltatási díj után kamatot nem fizet. Elállás esetében a Vásárlót terheli a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár. Amennyiben élni kíván elállási jogával annak jelzését megteheti írásban a megadott elérhetőségeinken.
Az elállási jog kizárólag írásban, posta címre: Mucimpex Kft. 4033 Debrecen, Veres Péter utca 122. vagy e-mail útján: mucimpexkft@gmail.com érvényesíthető.
Mivel webáruházunk fehérnemű, harisnya, zokni termékek forgalmazásával is foglalkozik, ezért ezen termékre higéniai okokból elállási jog nem gyakorolható, amennyiben az adott termékről a bevarrt címkéit kivágta, vagy a mellékelt vásárlói tájékoztatót a termékről eltávolította. Csak akkor élhet az elállási joggal, ha a termék bontatlan, nem sérült, nem használt, ha olyan állapotban kapjuk azt vissza, mint ahogyan azt Önnek elküldtük.
Elállási jog gyakorlásának menete:
Amennyiben a Felhasználó élni kíván az elállási joggal, úgy köteles az elállási szándékát a Szolgáltató elérhetőségein jelezni.
Elállásra vonatkozó igényét e-mailben, illetve postai úton oda küldött nyilatkozattal jelentheti be.
E-mail útján: mucimpexkft@gmail.com
vagy az alábbi levelezési címre:
Mucimpex Kft.
4033 Debrecen
Veres Péter utca 122.
Kérjük a visszavett termék/ termékek árának a visszautalásához pontosan adja meg a bankszámla számot!
Felhasználó határidőben gyakorolja elállási jogát, amennyiben a termék kézhezvételétől számított 14. nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát. Írásban történő elállás esetén elég csak az elállási nyilatkozatott elküldeni 14 napon belül. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, email vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az email illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe.
Több termék adásvételekor, amennyiben az egyes termékek szállítása eltérő időpontban történik, úgy az utoljára szolgáltatott termék, illetve több tételből álló termék esetén az utoljára kézbesített darab kézhezvételétől számított 14 napon belül lehet élni az elállási joggal.
Ön köteles számunkra a terméket/ termékeket indokolat késedelem nélkül, de legkésőbb az elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket/ termékeket. A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli.
Elállási nyilatkozat minta:
Címzett:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk
elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek asásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:
Megrendelés száma:
Termék megnevezése:
Szerződéskötés időpontja / átvétel időpontja:
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
Kelt
__
Nem illeti meg a fogyasztót az elállási / felmondási jog:
Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az Ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra
Olyan zárt csomagolású termékek esetén amelyek egészségvédelmi vagy higéniai okokból a védőcsomagolás felbontását követően nem küldhető vissza.
Cseregarancia, szavatossági igény:
Termékeinkre a vásárlástól számított 14 napon belül cseregaranciát biztosítunk. A visszaküldés postai költsége a Vásárlót terheli.
Megrendelés esetén kérjük pontosan ellenőrizze a méretét a megadott mérettáblázat alapján. Ha bizonytalan a méretválasztásban kérjen segítséget az Ügyfélszolgálatunktól.
Felhívjuk Vásárlóink figyelmét arra, hogy csak az eredeti csomagolásban ( összes tartozékával együtt ), sérülésmentesen és a számlával együtt visszaküldött terméket tudjuk kicserélni. Használt, kimosott terméket nem áll módunkban kicserélni. Cseregarancia igényét kérjük írásban jelezze a megadott elérhetőségeinken:
e-mail: mucimpexkft@gmail.com vagy
levelezési cím: Mucimpex Kft
4033 Debrecen, Veres Péter utca 122.
Abban az esetben, ha hibás teljesítés - nem azt a méretet, színt, terméket szállítottuk, mint amire a megrendelés érkezett - történt, az áru visszaszállításának és ismételt kiszállításának költsége a webáruházunkat terheli.
Cégünk nem vállal felelősséget a hibásan megadott adatok miatti téves teljesítésért. Kérjük minden esetben ellenőrizze a megadott adatokat: név, cím, telefonszám, e-mail cím!
Szavatossági igény benyújtására csak akkor van lehetőség, ha a terméket a bevarrt címkén lévő ( kezelési utasítás ) útmutatásoknak megfelelően kezelték és rendeltetésszerűen használták. Ebben az esetben is a visszaküldés költségei a Vásárlót terhelik. A szavatossági igény benyújtásakor a visszaküldött terméket megvizsgáljuk, annak érdekében, hogy bizonyított legyen a tény, hogy a terméket semmilyen külső hatás - hő, olló, vegyi vagy estleg túlzott fizikai, pl szakadás - nem érte. Ha bebizonyosodik a gyártási hiba, akkor azt javítással vagy cserével oldjuk meg a vonatkozó jogszabály szerinti 15 napos határidőn belül. Ha nincs lehetőség sem javításra, sem pedig cserére, akkor kérhet árleszálítást vagy elállhat a szerződéstől ( ha használatra nem alkalmas a termék). A szavatossági igényét e-mailben kell benyújtania az ügyfélszolgálatunk felé. Szavatossági igényen belüli cserénél az eredetileg megvásárolt termékkel egyező paraméterekkel rendelkező terméket áll módunkban küldeni. Ennek költsége webáruházunkat terheli. Méretcserét szavatossági igény benyújtásánál nem lehet kérni, arra a cseregarancia feltételei vonatkoznak.
Garancia, reklamáció:
Milyen estben élhet Ön a kellékszavatossági jogával? Hibás teljesítés esetén szerződés/. alapján a jótállásra köteles. Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótákkás alapján?
Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettség alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett. Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. A Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény 6:163.§ / A kellékszavatossági igény elévülése/ szerint (1) A jogosult kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el. (2) Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évűl el.
Ön a MUCIMPEX KFT hibás teljesítése esetén ( minőségi vagy mennyiségi hiba) a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de legkésőbb, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.
Termék minőségi hibája esetén Ön áru cseréjét vagy az áru értékének visszatérítését kérheti.
Termékeinkkel kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:
MUCIMPEX KFT
Levelezési cím: 4033 Debrecen, Veres Péter utca 122.
e-mail cím: mucimpexkft@gmail.com
Az írásbeli panasz beérkezését követően harminc napon belül köteles a MUCIMPEX KFT írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt.
1. Kellékszavatosság:
Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatosság jogával?
Ön a hibás teljesítés esetén a vállakozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályi szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt/Vásárlót a kellékszavatossági igénye alapján? Ön- választása szerint az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja,, illetve mással kijavítathatja vagy- végső esetben- a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
2. Termékszavatosság:
Milyen esetben élhet Ön a termékszavatosság jogával? Ingó dolog ( termék ) hibája esetén Ön, mint Vásárló választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalkor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig , ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Milyen határidőben érvényesítheti a Vársárló a termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog ( termék) gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény esetén Önnek kell bizonyítania.
A gyártó vagy forgalmazó milyen esetben mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól?
A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül a termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy
a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy
a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A gyártónak, forgalmazónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.
Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és temékszavatossági igényét egyszerre egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve a kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
Fontos információ:
Név és cím megadása mellett nagyon fontos, hogy pontosan adja meg a TELEFONSZÁMÁT és az e-mail címét mi is a Mucimpex Kft és a GLS futár is így tudja elérni vagy a FOXPOST is így tudja értesíteni a csomag átvétellel!
( ha a telefonszámból 1 szám lemaradt vagy tévesen van megadva , vagy nincs megadva a körzetszám nem tudjuk értesíteni ezért mindig ellenőrizze, hogy tévedésből nem írta el, nem ütötte mellé a számot vagy az e-mail- ben a betűket!
Köszönjük! )
Panaszkezelés rendje:
Tájékoztatjuk kedves Vásárlóinkat, hogy észrevételeikkel, panaszaikkal a következő Felügyeleti szervekhez fordulhatnak:
POLGÁRMESTERI HIVATAL JEGYZŐJE:
Debrecen, Piac utca 20.
Telefon: 52/ 511-400
NEMZETI FOGYASZTÓVÉDELMI HATÓSÁG ÉSZAK-ALFÖLDI REGIONÁLIS FELÜGYELŐSÉGE
Debrecen, Szent Anna utca 36.
Telefon: 52/ 410-501
HAJDÚ-BIHAR MEGYEI KERESKEDELMI ÉS IPARKAMARA BÉKÉLTETŐ TESTÜLETE
4025 Debrecen, Petőfi tér 10.
Telefon: 52/ 500-710
BUDAPESTI BÉKÉLTETŐ TESTÜLET
1016 Budapest, Krisztina krt. 99.
Telefon: 1/ 488-2131
Online vitarendezés:
Az Európai Parlament és a Tanács a fogyasztói jogviták online rendezéséről szóló, 2013. május 21-i524/2013/EU rendelete (Rendelet) alapján az Európai Bizottság létrehozott egy online vitarendezési platformot, amelyen a fogyasztók regisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik az Online vásárlásokhoz kapcsolódó jogvitákat ezen keresztül rendezzék, a kérelem kitöltésével elkerülhető a bíróság. A Fogyasztók itt tudják jogaikat érvényesíteni online.
Az online vitarendezési platform 2016. február 1-től elérhető a Fogyasztók számára.
A Fogyasztó a Rendelet szerint online vitarendezési platformon keresztül online kezdeményezheti a jogvita bírósági eljáráson kívűli rendezését a közösen megválasztott vitarendezési fórumnál.
Ha Ön panaszt kíván tenni az interneten webáruházból vásárólt termékkel kapcsolatban és nem akkar bírósághoz fordulni, akkor igénybe veheti az online vitarendezést.
Az online vitarendezési platform elérhető az alábbi linken:
http://ec.europa.eu/odr
A felhasználói útmutatók elérhetőek az online vitarendezési platform honlapján:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/userguide
Ez a webáruház magyar nyelvű!
Az árak forintba vannak feltüntetve!
Házhoz szállítás kizárólag Magyaroszágon belül rendelhető!
Tárhelyszolgáltató:
KontorNET Bt.
9081 Győrújbarát, Fő utca 45.
info@startuzlet.hu
https://startuzlet.hu
Egyéb rendelkezések:
A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a MUCIMPEX KFT., mint jelen webáruház üzemeltető Általános szerződési feltételeit és Adatkezelési nyilatkozatát.
Készült: Debrecen, 2019. február 14.
Frissítve: Debrecen, 2022. augusztus 1. A Kormány 278/2022 (VII:30.) Korm. rendelete ( Futár szolgáltatási díj emelés)